چ. مه 8th, 2024
نقش برجسته مشاورین مسکن در معاملات خرید و فروش املاک کشوری

فرصت‌ های سرمایه ‌گذاری در بازار مالی

با استفاده از این بازارهای پررونق، بسیار خوب عمل کرده ایم. به لطف افزایش تقاضا که با محدودیت های عرضه مواجه شده است، شاهد افزایش شدید سرمایه بوده ایم. ما می‌توانیم درآمد عالی از اجاره کوتاه ‌مدت را که با رشد گردشگری تقویت می‌شود، به جیب بزنیم. و افزایش سریع کار از هر کجا نیز فرصت هایی را با اجاره های طولانی مدت ایجاد می کند.در جاهایی خرید کنید که محدودیت عرضه وجود دارد.وقتی به دنبال معاملات به سراسر دنیا سفر می کنید، همیشه فرصتی در جایی وجود دارد.

من جستجوی خود را با تمرکز بر این مکان های بین المللی محدود می کنم. رهن و اجاره آپارتمان مسکونی به طور خاص، به دنبال مواردی هستم که بیشترین سود را برای کمترین خطر ارائه می دهند.این به معنای خرید پایین در بهترین مکان ها از بهترین توسعه دهندگان با مطلوب ترین پروژه ها است. با انجام این کار، می‌توانیم شاهد افزایش ارزش سرمایه و بازده دو رقمی اجاره باشیم.و است. ما در مکان‌هایی خرید می‌کنیم که محدودیت‌های ،مانند زمین‌های قابل مقایسه محدود، یا جایی که زمین برای توسعه آینده فقط با قیمت‌های بسیار بالا در دسترس است.

سرمایه ‌گذاری اخلاقی و پایدار

عرضه برای بهترین املاک وجود دارد امروزه وضعیت کمبود با مجوز،زنجیره تامین تشدید می شود. کمبود بخش بزرگی از این معادله تورم و کمبود مواد من این نیروهای بازار را در حال کار دیده ام. اما سه مقصد وجود دارد که شرایط برای خرید اکنون و موقعیت مناسب برای کسب سود وجود دارد  به نظر می رسد این روزها در دل کارمن به هر در جالب و مدت‌هاست که این مکان برای تعطیلات مردم از سراسر جهان بوده است. اما از زمان شیوع بیماری همه گیر،همچنین مورد علاقه جمعیت تازه کار در خانه است.

نمونه کامل یک مکان بین المللی است. با پروازهای مستقیم در شمال است. یک صحنه رستوران برجسته و سرگرمی در سطح جهانی وجود دارد. البته مایل ها کارگران راه دور را می بینید که به لپ تاپ هایشان ضربه می زنند تقاضای بالای اجاره‌ای کوتاه‌  مدت از سوی مسافران به این معنی است که اجاره مناسب می‌تواند بیش از مواقع کامل بماند. در دو سال گذشته، ما همچنین شاهد تقاضای بلند مدت بی‌ سابقه ‌ای از سوی کارگران راه دور بوده‌ تجارت خوب، اما از اجاره‌های کوتاه‌ مدت نیز تامین می‌شود.

ریسک و بازدهی

این افزایش اجاره‌های بلند مدت یک اتفاق مضاعف است.این افراد به دنبال ارزان یا بی‌هوده نیستند. آنها امکانات بیشتری می خواهندیا بیشتر برای دریافت آن بپردازند. مشکل این است که خواص کافی وجود ندارد. و بنابراین قیمت ها بالا رفته است.مطلوب ترین زمین های ساحلی توسط استراحتگاه ها، جوامع دروازه دار و خود شهر اشغال می شود. این باعث ایجاد موانع برای توسعه جدید می شود. که کمبود جوامع جدید با کیفیت بالا و غنی از امکانات وجود دارد. همانطور که کمبود تقاضای فزاینده را برآورده می کند، قیمت ها افزایش می یابد.

روابط طولانی مدتی با توسعه دهندگان دوراندیش دارم که قبل از رونق زمین های برتر را خریداری کرده اند. آن‌ها می‌توانند این پس‌اندازها را در قالب تخفیف‌های بزرگ به گروه هشدار روند املاک و مستغلات من منتقل کنند، که سود و درآمد اجاره‌ای ما را افزایش می‌دهد.من با اعضای معامله ای در مرکز شهر در آپارتمان های دو خوابه به قیمت آوردم اینها اکنون با یک افزایش در لیست هستند. در اجاره ها، اشغال بین است، با مالکان نرخ های  تا در هر شب را تعیین می کنند. ماهه، شش ماهه و حتی یک ساله هستند، در ماه پرداخت خواهند کرد.

خط آخر

همچنین معاملات اخیر در حاشیه شمالی شهر، در یک محله دروازه‌ دار به نام داشته است. با پوشش نزدیک به ، نمونه کاملی از یک خندق در عمل است. به سادگی هیچ سرزمینی وجود ندارد که بتواند دوباره چنین چیزی را ایجاد کند.این باعث می‌شود معاملاتی که در اینجا داشته ‌ایم، از جمله که اعضای می‌توانند از خریداری کنند، ویژه  مطلوب در دل کارمن باقی خواهد ماند، ما را محافظت و افزایش می دهد.قبل عبور از، در شهر ساحلی زیبای در توقف کردم.راه‌های فرار عالی را برای همه نوع فراهم می‌کند.

غذاهای عالی، در سطح دارد. جاره بهترین در کلاس بسیار مورد توجه است. مشکل عرضه بیشتر با کمبود تشدید می شود. و به لطف مقررات سختگیرانه ای که توسعه را محدود می کند و فقدان زمین قابل توسعه، این کمبود قرار است بدتر شود..مکانی است که مدت‌هاست توانسته‌ ایم از بازدهی بالای بازار اجاره کوتاه‌ مدت در فصل اوج تابستان بهره ببریم. امروزه، فصل حتی گرم‌ تر است و تقاضا در ماه‌های شانه‌ ای که طولانی ‌تر می‌شوند تقریباً به همان اندازه زیاد است. این محدودیت در عرضه یکی از دلایل اصلی تمرکز من روی است.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *