چ. مه 8th, 2024

تفاوت‌ بین سرمایه‌ گذاری کوتاه و بلند مدت

معیارهایی که موقعیت مکانی خوب را ایجاد می کند، لیستی از مکان های برتر برای سرمایه گذاری در املاک شما. ما به استانداردهای دقیق یکپارچگی هستیم تا به شما کمک کنیم تا با اطمینان تصمیم بگیرید. به دنبال چه چیزی باشید، لطفاً توجه داشته باشید که برخی یا همه محصولات و خدمات مرتبط در این مقاله از حامیان مالی ما هستند.هر سال برتر از بهترین بازارهای مسکن منتشر می شود. منابع معتبری که روند بازار مسکن را دنبال می‌کنند. و جای تعجب نیست که اکثر شهرهای مشابه سال به سال در لیست های متعدد ظاهر می شوند.

تفاوت‌ها بین سرمایه‌ گذاری کوتاه و بلند مدت

بسیاری از کسب و کارها از این داده ها برای هدف قرار دادن استراتژی های بازاریابی و شناسایی مناطق بالقوه گسترش استفاده می کنند. این لیست ها می تواند برای سرمایه گذاران املاک نیز مفید باشد.مشاورین مسکن کشوری این می تواند به شما کمک کند مکان های ایده آلی برای بررسی و خرید املاک سرمایه گذاری در سطح پیدا کنید.سه مورد ضروری در سرمایه گذاری در املاک و مستغلات همیشه موقعیت، مکان، مکان بوده و هستند. بالاخره شما نمی توانید ملکی را جابجا کنید.لیغسلت بهترین شهرها برای در معیارها و لیست ما را در زیر بررسی کنید.

ریسک‌ها و راهبردهای مدیریتی

آنچه سرمایه گذاران باید در بازار مسکن به دنبال آن باشند اگر شما یک  سرمایه گذار املاک و مستغلات هستید که به دنبال درآمد ماهانه از اجاره و پتانسیل بالا برای قدردانی سالانه هستید، عاقلانه است که داده ها را از منابع متعدد مطالعه کنید. ترجیح می‌خواهید به دنبال مناطقی باشید  که اجاره بها به طور پیوسته در حال افزایش است.شما همچنین می خواهید اقتصاد محلی سالم و پایدار باشد، جایی که فرصت های شغلی در حال رشد هستند. احتمالاً افزایش تقاضا برای مسکن اجاره ای را تجربه خواهد کرد.

ریسک‌ها و راهبردهای مدیریتی

شهری که در آن صنعت بزرگی در حال حرکت است،ملک اجاره ای شما باید  جریان نقدی مثبت باشد. البته، شما خواهان افزایش قیمت در بازار هستید.از شهرهایی که روند مورد نظر شما را ندارند دوری کنید. شهری با قیمت خانه های بالا احتمالاً منطقه ای نیست که درآمد ماهانه از اجاره، وام مسکن، بیمه و مالیات  خرید و نگهداری ملک سرمایه گذاری را پوشش دهد .لیست برتر بینش هایی را در مورد مناطق شهری ارائه می دهد  که در آن سرمایه گذاران املاک و مستغلات ممکن است به خرید ملک های اجاره ای فکر کنند.

تاثیر تغییرات اقتصادی

که جریان نقدی سالانه و قدردانی بالقوه بازار را فراهم می کند. این تنها تحقیقی نیست که می خواهید انجام دهید، اما یک شروع است.هنگامی که من به دنبال سرمایه گذاری در یک بازار املاک و مستغلات هستم، در اینجا چند ویژگی مثبت وجود دارد که به دنبال آنها هستم:در آمارهایی که بهترین مکان‌ها برای یافتن شغل را نشان می‌دهد، رتبه بالایی دارد این شهر در وضعیتی قرار دارد که از ثبات اقتصادی قوی برخوردار است این یک شهر برتر برای رشد، اشتغال و فرصت های تجاری است.

تاثیر تغییرات اقتصادی

اجاره ها در سال گذشته افزایش یافت و پیش بینی می شود در سال افزایش یابد یک نسبت جذاب بین قیمت متوسط ​​خانه و متوسط ​​اجاره ماهانه وجود دارد  در حالی که یک شهر برای تبدیل شدن به یک بازار سرمایه گذاری خوب لزوماً نیازی به بررسی همه این کادرها ندارد، اما هرچه الزامات بیشتری را برآورده کند، بهتر است.بر اساس این معیارها، در اینجا هفت شهر برتر برای سرمایه گذاران املاک و مستغلات در آورده شده است:در فهرست بهترین مکان‌های ما به دلایل متعدد در رتبه اول قرار دارد.

خط آخر

این مکان عالی برای یافتن شغل است، تا حد زیادی به لطف دیزنی شاغل می توانند به طور مداوم اجاره را پرداخت کنند. برای سرمایه‌ گذاری در املاک و مستغلات قیمت متوسط ​​خانه فقط و متوسط ​​اجاره آن است. اجاره بها در گذشته افزایش یافته است. جایگاه نهم را در ده بازار برتر مسکن به خود اختصاص داده است.پنج مکان برتر برای یافتن شغل نیز قرار دارد. در حالی که قیمت خانه ها بسیار افزایش یافته است، با قیمت متوسط ​​خانه بیش از، کمبود مسکن مقرون به صرفه همچنان باعث افزایش قیمت اجاره می شود.

میانگین اجاره در سال است که در گذشته درصد افزایش داشته است.در فهرست داغ ترین بازارهای مسکن در رتبه ششم قرار دارد. با این حال، مسکن با قیمت متوسط تا حدودی به صرفه است و اجاره بها در ماه قابل احترام است. اجاره بها در سال گذشته افزایش یافته است.ده بازار مسکن برتر را در رتبه  قرار داد.برای سه سال متوالی در لیست بهترین مکان های من برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات بوده است. رتبه هفتم را در ده بازار برتر مسکن و رتبه نهم را در بهترین مکان‌ها برای یافتن شغل می‌ گیرد.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *