پ. مه 9th, 2024
نقش برجسته مشاورین مسکن در معاملات خرید و فروش املاک کشوری

مشاوره‌ای تخصصی برای فرآیند فروش

بازار املاک و مستغلات همیشه در حال تحول است و به کسانی که پرتفوی خود را تکامل می دهند پاداش خواهد داد.املاک و مستغلات مسکونی همچنان با ارزش هستند و به عنوان دارای ثبات درآمد بیشتری نسبت به بخش های تجاری دیده می شوند. بخش‌های فرعی تخصصی، مانند بازنشستگی و پیشرفت‌های زندگی سالمندان، با هدف جمعیت، علاقه حال ایجاد نگرانی های زیست محیطی، اجتماعی و حاکمیت شرکتی بخشی از تصمیمات تجاری است. حتی در بخش‌هایی که قبلاً قوی بودند. شاید درخشان ترین محرک تغییر، ظهور باشد.

مشاوره‌ای تخصصی برای فرآیند فروش

بخش املاک و مستغلات، از ساخت و ساز، تامین مالی، عملیات،مسکن کشوری در این شامل همه چیز از کاهش انتشار گرفته تا تنوع و در سازمان ها می شود. این نظرسنجی نشان داد که از پاسخ دهندگان اهمیت ایجاد تأثیر اجتماعی را در کنار بازده مالی می دانند.هیچ بحث واحدی وجود ندارد که شما با خود در زمینه املاک و مستغلات صحبت کنید که در نهایت به ارجاع نشود.بحران مسکن در بیشتر شهرهای دقیقاً از بین نرفته است. مثل قبل آنجاست. در غیر این صورت، عرضه کمی محدودتر است و قیمت ها همچنان در حال افزایش است.

بهترین زمان برای عرضه

مهمترین موضوعاتی که در این گزارش برجسته شده اند عبارتند از:بر هر جنبه ای از بخش املاک و مستغلات تأثیر خواهد گذاشت. در طول همه‌گیری، مشکلات زنجیره تامین منجر به افزایش قیمت برای بسیاری از نهاده‌ها، مانند چوب شد. زنجیره‌های تامین مختل هستند، اما فشار مضاعفی ناشی از افزایش قیمت‌های انرژی را احساس می‌کنند و حمل و نقل را گران‌ تر می‌کنند.از فشار بر ارزش املاک تجاری است که به خوبی در بخش فهرست شده نشان داده شده است .

بهترین زمان برای عرضه

تخفیف ها به ارزش خالص دارایی ها همچنان عمیق تر می شود. کاهش ارزش مستقیم املاک اکنون اجتناب ‌ناپذیر است و انتظار می‌رود قیمت ‌گذاری بین املاک و مستغلات اولیه و ثانویه افزایش یابد. تغییر درصد وام به ارزش بر معاملاتی که برای جذابیت مالی به پول ارزان نیاز دارند تأثیر می گذارد.با این حال، اکثر رهبران صنعت که برای این گزارش بررسی شده‌اند موافقند که چشم‌انداز املاک و مستغلات به طور کامل از صخره سقوط نکرده است، مدت طولانی به عنوان محافظ در برابر تورم در نظر گرفته می‌شود.

فضای زندگی مستقل

مصاحبه ها و میزگردها نشان می دهد که این امر باعث جذب سرمایه گذاران در شده است. حداقل تا حدی به این دلیل که طبقه دارایی برای یکی از سرمایه گذاران اشاره می کند که با چشم انداز کاهش ارزش ها، سال آینده می تواند فرصت خرید خوبی برای سرمایه گذاران اصلی باشد که هنوز به این بخش کمتر اختصاص داده شده اند. این امر نشان دهنده تغییری نسبت به چند سال گذشته است، زمانی که، همانطور که در روندهای نوظهور در املاک مشخص شد، قیمت بالای دارایی های اصلی موجود، برخی از سرمایه گذاران را به دنبال

فضای زندگی مستقل

سرمایه گذاری کلی و چشم انداز توسعه برای تمام تحت پوشش روندهای نوظهور در املاک و مستغلات استراتژی های سوق داد. از گزارش سال گذشته بدتر شده است.مانند صندوق های مشترک کوچکی هستند که در املاک اجاره ای سرمایه گذاری می کنند.در یک گروه سرمایه گذاری معمولی املاک و مستغلات، یک شرکت مجموعه ای از بلوک های آپارتمانی یا را خریداری یا می سازد، سپس به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا آنها را از طریق شرکت خریداری کنند و بدین وسیله به گروه بپیوندند.

خط آخر

یک سرمایه‌ گذار می‌تواند مالک یک یا چند واحد از فضای زندگی مستقل باشد، اما شرکتی که گروه سرمایه ‌گذاری را اداره می‌کند، به طور جمعی تمام واحدها را مدیریت می‌کند، تعمیر و نگهداری، تبلیغات مکان‌های خالی، و مصاحبه را انجام می‌دهد. در ازای انجام این وظایف مدیریتی، شرکت درصدی از اجاره ماهانه را می گیرد.اجاره استاندارد گروه سرمایه گذاری املاک و مستغلات به نام سرمایه گذار است و همه واحدها بخشی از اجاره را برای محافظت در برابر جای خالی گاه به گاه جمع می کنند.

 برای این منظور، حتی اگر واحد شما خالی باشد، مقداری درآمد دریافت خواهید کرد. تا زمانی که نرخ خالی برای واحدهای تلفیقی بیش از حد بالا نرود، باید به اندازه کافی برای پوشش هزینه ها وجود داشته باشد.کارمزدهایی مشابه هزینه های مرتبط با صندوق های سرمایه گذاری مشترک ورق زدن خانه برای افرادی است که تجربه قابل توجهی در ارزیابی، بازاریابی و نوسازی املاک دارند. ورق زدن خانه نیاز به سرمایه و توانایی انجام یا نظارت بر تعمیرات در صورت نیاز دارد.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *