چ. مه 8th, 2024

پیش فروش واحدهایی مناسب

ویژگی‌ هایی مانند جمع ‌آوری‌های تغییر وجود دارد که به شما کمک می‌کند به طور مداوم در سهام بیشتری سرمایه ‌گذاری کنید. طریق برنامه تلفن همراه همچنین می‌توانید اهداف پس‌انداز مبتنی بر قوانین، مانند کمک به مقدار مشخصی پول در هر ماه، برای ادامه رشد سبد خود ایجاد کنید.اگر می خواهید استعداد و را برای مجموعه املاک و مستغلات خود داشته باشید، می تواند همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید. این استارت آپ به شما امکان می دهد در املاک و مستغلات نمادین سرمایه گذاری کنید که از شروع می شود.

پیش فروش واحدهایی مناسب

به‌ عنوان مالک، می‌توانید به جای پرداخت سود نقدی، از ارزهای دیجیتال مانند پول دریافت کنید. مسکن کشوری همچنین می‌توانید را با رمزارز خریداری کنید، که باعث می‌شود در سمت خرید نیز انعطاف ‌پذیرتر شود.علاوه بر این، حتی می‌توانید با استفاده از خود به‌ عنوان ، وام بگیرید، کاری که شرکت‌های وام ‌دهنده انجام می‌دهند. همچنین نقدینگی را بهبود بخشیده است زیرا می توانید توکن های خود را مستقیماً یا در یک بازار به شرکت بفروشید.نقطه ضعف اصلی این است که برای استفاده از باید یک سرمایه گذار معتبر باشید.

معاملات سریع و کارآمد

املاک و مستغلات به روشی که انجام می دهد به بهبود نقدینگی کمک می کند و پشتیبانی از یک نقطه فروش منحصر به فرد است.یکی از آخرین پلتفرم های سرمایه گذاری کسری املاک و مستغلات که می توانید در نظر بگیرید، یکی دیگر از شرکت های جدید در این فضا این شرکت به شما امکان می دهد در سهام املاک اجاره ای سرمایه گذاری کنید که از شروع می شود. سهامی که در واحدهای اجاره‌ای دارید، درآمد اجاره روزانه به شما می‌دهد و می‌توانید هر زمان که بخواهید برداشت کنید.

معاملات سریع و کارآمد

در صورت افزایش ارزش ملک، می توانید از طریق افزایش سهام خود نیز کسب درآمد کنید.در زمان نگارش،دارای ملک است که می توانید از آنها توکن خریداری کنید. نرخ بازده داخلی هدف  بسته به دارایی متفاوت است، اما اغلب در محدوده  است. مانند ،نیز برای توکن کردن سهام املاک و مستغلات برای انجام معاملات سریع و کارآمد، به بلاک متکی است.فقط به خاطر داشته باشید، ما شرکت‌هایی مانند را در این زمان ترجیح می‌دهیم زیرا تثبیت ‌تر است، بنابراین سابقه طولانی‌ تر است.

حاشیه تأمین مالی

بسیاری از شرکت‌های سرمایه ‌گذاری کسری املاک و مستغلات اخیراً ایجاد شده‌اند که هنوز در آزمون زمان تاب نیامده‌اند.شرکت‌های تامین مالی جمعی در سال‌های اخیر سرمایه ‌گذاری در املاک و مستغلات را به ‌ویژه برای سرمایه ‌گذاران غیرمجاز بسیار قابل دسترس‌ کرده‌اند . اما اگر می‌خواهید در املاک و مستغلات سرمایه‌ گذاری کنید اما سرمایه زیادی ندارید، گزینه‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید به آنها مراجعه کنید:اگر سرمایه بیشتری دارید، گزینه هایی مانند خانه تکانی یا خرید ملک اجاره ای نیز باز می شوند.

حاشیه تأمین مالی

اما برای سرمایه گذاران جدید، شرکت های تامین مالی جمعی یکی از ساده ترین راه ها برای شروع فعالیت در املاک و مستغلات هستند.چه کسی باید در املاک کسری سرمایه گذاری کند؟اگر می خواهید پرتفوی خود را با املاک و مستغلات متنوع کنید اما سرمایه زیادی ندارید، سرمایه گذاری کسری املاک می تواند برای شما مناسب باشد. این امر به ویژه در صورتی صادق است که در حال حاضر پایه خوبی از سرمایه گذاری های دیگر مانند سهام، اوراق قرضه و داشته باشید، اما می خواهید گسترش دهید.

خط آخر

سرمایه گذاری غیرفعال با کارمزد کم داشته باشید، شرکت های تامین مالی جمعی راه حلی عالی هستند.اگر می‌خواهید فعالانه املاک و مستغلات را مدیریت کنید و صاحبخانه شوید، ما این مسیر را پیشنهاد نمی‌کنیم. گزینه ‌ای مانند هک خانه می‌تواند استراتژی بهتری برای تعیین اهداف شما باشد. و همانطور که گفته شد، همیشه می توانید از طریق سرمایه گذاری مختلف املاک و مستغلات در معرض دید املاک و مستغلات قرار بگیرید .اگر پنج سال که به زودی خرید املاک و مستغلات تنها با یا مقداری که دارید امکان پذیر است، احتمالاً باور نمی‌کردید.

اما به لطف فناوری و تامین مالی جمعی، سرمایه گذاری کسری املاک و مستغلات بیش از هر زمان دیگری در دسترس است. پیش کسی به شما می‌گفت مسلماً، ترتیباتی مانند اشتراک زمانی و مالکیت خانه مشترک مدتی است که وجود داشته است. با این حال، شرکت‌های تامین مالی جمعی به تازگی سرمایه‌گذاران را قادر ساخته‌اند تا از طریق مالکیت بخش‌های کوچکی از چیزهایی مانند املاک اجاره‌ای و املاک تجاری، درآمد منفعل ایجاد کنند .اینکه چگونه سهام املاک و مستغلات را به سبد خود اضافه کنید در نهایت به شما بستگی دارد.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *