ش. آوریل 27th, 2024

اقتصاد،قوانین و مقررات،و تغییرات جمعیتی

در حالی که نمی توانید با دقت پیش بینی کنید که بازار ممکن است به کجا برسد، می توانید بفهمید که امروز کجاست.معیارهای خرید ملک سرمایه گذاری شما اکنون که فهمیدید چرا که به دنبال ملک باشید. قبل از انجام این کار، معیارهای انتخاب خود را مشخص کنید. این بخش بر روی معیارها، چرایی اهمیت آن و چگونگی تعریف معیارها تمرکز خواهد کرد.معیارهای انتخاب شما به گونه ای طراحی شده است که شما را بر خرید چیزهایی که نیاز دارید متمرکز کند تا در طول مسیر پول خود را برای چیزهای زیبا هدر ندهید.

اقتصاد،قوانین و مقررات،و تغییرات جمعیتی

داشتن یک معیار انتخاب مشخص به شما کمک می کند متمرکز بمانید فروش آپارتمان مسکونی در تهران و از فلج تجزیه و تحلیل جلوگیری کنید گرفتن یک معامله عالی مهم است برای قفل کردن سود خود در ابتدا، زمان آن رسیده است و شما را در مسیر خرید یک ملک سرمایه گذاری عالی نگه می دارد.با تعیین معیارهای خود، انتخاب های موجود در بازار را محدود خواهید کرد و در نتیجه اکثریت قریب به اتفاق معاملات حواس پرتی را حذف خواهید کرد. درعوض، تنها بر یافتن انواع معاملاتی که علاقه مند به خرید آنها هستید، تمرکز خواهید کرد.

تأثیر عوامل مختلف بر بازار ملک

ایجاد معیارهای انتخاب شما موارد مختلفی وجود دارد که باید به فهرست معیارهای خود اضافه کنید. اینها ممکن است شامل موارد زیر باشد:هیچ کس نمی تواند دقیقاً به شما بگوید که معیارهای ملک سرمایه گذاری شما باید چه مواردی را شامل شود یا نه برخی از آن به با زیرزمین می خواهم، اما بیشتر معیارهای انتخابی شما به نوع سرمایه گذاری اختصاص دارد. به عنوان مثال، اگر به دنبال تبدیل شدن به سرمایه گذار خرید و نگهداری واحدهای چند خانواره کوچک هستید،معیارهای شما شامل املاک چند خانواری کوچک خواهد بود.

تأثیر عوامل مختلف بر بازار ملک

اگر به سادگی به مردم بگویید:من به دنبال املاک و مستغلات هستم، پاسخ به احتمال زیاد این خواهد بود:برای شما خوب است. با این حال، اگر به جای آن اشاره کنید که به دنبال خرید یک خانه کوچک و یک خانواده در محله با قیمت کمتر از هستید، ساختمان های تجاری قدیمی را حذف می کند. ترجیحات شخصی مربوط می شود، مانند من فقط می خواهم دربخرم یا من فقط خانه هایی به دیگران این امکان را می‌دهید تا به املاکی که با این توضیحات مطابقت دارند فکر کنند، که در نهایت ممکن است شما را با یک معامله مرتبط کند.

مراحل انتخاب، بررسی، مذاکره

شاید مهمترین جنبه معیارهایی که قرار می دهید، جزء مالی باشد. به طور کلی، یک لیست تمام اطلاعات مهمی را که در مورد وضعیت مالی یک ملک می خواهید، منتشر نمی کند. بله، شما به طور کلی می توانید میزان درآمد یک ملک را تعیین کنید. با این حال، بلافاصله نمی‌دانید که ملک چقدر جریان نقدی ماهانه تولید می‌کند، قیمت ملک واقعاً چقدر است، یا چقدر باید ارائه دهید. این زمانی است لاوه بر این، منطقی نیست که از صفحه گسترده خود شوید و یک ارزیابی کامل دارایی را در هر معامله ای که نگاه می کنید انجام دهید.

مراحل انتخاب، بررسی، مذاکره

اعمال قوانین به شما کمک می کند تا به سرعت وضعیت مالی یک ملک را در پرواز ارزیابی کنید. مانند هر قاعده سرانگشتی، این همیشه یک علم دقیق نیست و هرگز نباید برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا یک ملک یک سرمایه گذاری خوب است یا خیر، که قوانین وارد عمل می شوند.به طور کامل به آن اعتماد کرد.این یک تخمین بسیار محافظه کارانه و ساده است، اما می تواند به تصمیم گیری در مورد اینکه آیا ملک مستلزم نگاهی عمیق تر است کمک کند.قانون  یک قانون سرانگشتی عالی است که به شما کمک می کند.

خط آخر

به طور نسبتاً دقیقی پیش بینی کنید که هزینه های یک ملک در هر ماه چقدر برای شما هزینه دارد. قانون به سادگی بیان می کند که از درآمد شما صرف هزینه ها می شود بدون احتساب پرداخت وام مسکن.همانطور که در بالا ذکر شد، اکثر لیست های املاک و مستغلات درآمد را مشخص می کنند. با تقسیم آن عدد به نصف، می توانید به راحتی متوجه شوید که چقدر برای پرداخت وام مسکن ماهانه اصول و سود باقی می ماند. هر درآمدی که پس از  برای هزینه ها و پرداخت وام مسکن باقی می ماند جریان نقدی شما خواهد بود.

سرمایه گذاران از قانون برای تعیین سریع حداکثر قیمتی که می توانند برای یک ملک بر اساس ارزش پس از تعمیر بپردازند، استفاده می کنند. در حالی که این قانون بیشتر توسط باله های خانه استفاده می شود، در واقع می تواند برای هر استراتژی زمانی که می خواهید یک معامله خوب پیدا کنید، استفاده شود. قانون می گوید که شما باید تنها از ارزش پس از تعمیر را بپردازید، که هزینه های تعمیر را کاهش می دهد.به یاد داشته باشید، یک قانون سرانگشتی باید فقط برای بررسی سریع و کارآمد یک ویژگی استفاده شود تا مشخص شود.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *