بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با انجمن::
اخبار انجمن::
کمیته علمی::
نقد و بررسی سیاست ها ::
اخبار علمی::
کتابخانه مجازی::
عضویت ::
آلبوم تصاویر::
پیوندها::
تسهیلات پایگاه::
ارتباط با ما ::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب بخش
:: بهره‌گیری از متخصصان خارج کشور در دانشگاه‌ها؛ زمینه‌ساز پیشرفت علمی کشور
:: لزوم استفاده گسترده تر از توانمندی‌ دانشگاه‌ها در حوزه فناوری‌های فضایی
:: دستاوردهای علمی ایران در حوزه جراحی مغز زبانزد است
:: فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها تا دهم مهر تمدید شد
:: فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها تا دهم مهر تمدید شد
:: ششمین نشست مدیران ارتباط با صنعت دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور برگزار می‌شود
:: کنکور با ساماندهی جدید سال ۱۴۰۰ به صورت پایلوت اجرا می‌شود
:: غیبت دانشجویان در پیاده‌روی اربعین موجه می‌شود
:: سهمیه ای برای فرزندان اعضای هیات علمی در پذیرش دانشجو وجود ندارد
:: وزارت صمت به سمت نوآوری حرکت خواهد کرد
..
آخرین مطالب سایر بخش‌ها
..

AWT IMAGE

  AWT IMAGE

 
:: طراحی و اجرای ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۸/۱۹ | 

در پارک علم و فناوری استان زنجان صورت گرفت

طراحی و اجرای "سیتا_سامانه یکپارچه سازی و توسعه کسب و کار ایران"

شرکت سانسیز پرتو خاورمیانه از شرکت های مستقر در پارک علم وفناوری استان زنجان موفق به طراحی منحصر به فرد سیستم های تکریم ارباب رجوع (میز خدمت) و همچنین طراحی سیستم های رضایتمندی مشتری ( CRM) شد.
طراحی و اجرای

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از پارک علم و فناوری استان زنجان، سازمان‌ها با استفاده از CRM می توانند چرخه فروش را کوتاه تر و وفاداری مشتری به ایجاد روابط نزدیک تر و درآمد را افزایش دهند.
سیستم مدیریت روابط با مشتری می‌تواند کمک کند تا مشتریان موجود حفظ شوند و مشتریان جدیدی جذب شوند. سازمان‌ها برخی روش‌هایی را شامل مدیریت ارتباط با مشتری، تحلیل ارزش مشتری، استراتژی سازمانی و ساز و کارهای خدماتی که کارایی ارتباطات را بهبود می‌دهد، به کار می برند.
مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی برای کسب مشتریان جدید و نگه داشتن آنها است که این عملیات شامل تمام فعالیت های مرتبط با مشتریان بی واسطه همچون شرکت ها می باشد.
هر فعالیت مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی در یکی از سه فرآیند سازمانی فروش، بازاریابی و خدمات پیاده شده است در حالی که این‌ها فرآیند هایی مستقیماَ مرتبط با مشتری هستند.
مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی(Analytical CRM) تمام اجزایی که برای تحلیل روابط و ویژگی های مشتری که براساس اجرای فعالیت های مدیریت روابط با مشتری عملیاتی با تاکید بر نیاز مشتریان و استثنائات شان وجود دارد، تامین می کند و قبل از اینکه سازمان بتواند بازاریابی یا این استراتژی را توسعه دهد، آنها باید بدانند که چگونه مشتریان برای خرید کردن تصمیم می‌گیرند. این فرآیند تصمیم گیری چرخه خرید مشتری (CBC) نامیده می‌شود.
فعالیت اصلی این شرکت شامل: طراحی، اجرا و پشتیبانی از پلن های بازاریابی (business plan) ، طراحی سیستم های مبتنی بر وب و نرم افزار های اپلیکیشن موبایل طبق استاندارد های روز دنیا ، طراحی سیستم های تکریم ارباب رجوع (میز خدمت) در بازارهای نوین و طراحی سیستم های رضایتمندی مشتری (CRM))می باشد.
مهم ترین و جدیدترین ایده محوری این شرکت، سامانه سیتا (سامانه یکپارچه سازی و توسعه کسب و کار ایران) می باشد. دراین چرخه در هر حوزه ابتدا به صورت مجزا تمامی تولیدکنندگان و فروشندگان و واسطه گران عضو این سامانه شده و محصولات خود را برای عموم به نمایش می گذارند و باایجاد بازاری رقابتی، میتوانیم محصولاتی با قیمت مناسب و بالاتربن کیفیت در سامانه عرضه کنیم. امید است با عنایت پروردگار بتوانیم این محصول را به سرانجامی با نیت توسعه در اقتصاد و چرخه ی کشور پیش بریم.

  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


CAPTCHA
::
دفعات مشاهده: 164 بار   |   دفعات چاپ: 20 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
جمعیت توسعه علمی ایران Iranian Association for Scientific Development
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 46 queries by YEKTAWEB 3977